Известие

Collapse
No announcement yet.

Работила е добре,след 40мин.не иска да запали.2.4жтди

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Работила е добре,след 40мин.не иска да запали.2.4жтди

    Здравейте.
    Отдавна не съм влизал тук,преди години имах 2.5тди крома и често се въртях тук.
    Та на въпроса,на приятел алфата 166 2.4 жтди 136кс.каза май,кара я близо 2-3 месеца прибира се вчера с нея след 40мин. слиза не иска да пали. Сменихме ключа не ще,нес я закачаха на диагностика не изписва грешка,само налягането на датчик високо налягане показва че е малко 95.бара. Но не изписва грешка. Ходи да го носи на ултразвук,немало боклуци,слага и пак не ще да пали. Да намерим тук в Търговище некой добър диагностик и да си каже и той мнението. Или да пробваме с др. датчик. Помогнете с нещо някой от тук.

    ---------- Post added at 18:00 ---------- Previous post was at 17:42 ----------

    бахти колата,цял ден ше скъса стартера от въртене не даде никви признаци да пали,ей сеа дръпнали и запалила. Мислех че добре върти мотора и на дърпане няма да запали не сме опитвали да я теглим. За сега подгрява и кара да видим кат загаси как ше е после. М/е пак да ви искам мнението.

  • #2
    еми вие сте го открили ниско налягане на рейла... вече трябва да се види защо е така
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      на рейката ли говориш колега,изгасили я не ще и не ще. Помпата ли неправи високо нал.или клапана е здал фира.
      Сега говорих с 1 др.бивш алфист той вика некой датчик на валовете или на хол. На дърпане ше запали.

      Comment


      • #4
        Ако е датчик на колянов вал,да ще запали на скорост,но щеше да го има записано като грешка.Както ти е писал колегата по нагоре търси причината в ниското налягане.Това може да е от регулатор на рейла,от помпата за високо налягане и още някои неща.

        Comment


        • #5
          Добро утро. Вчера 1 градски който му е слагал датчика в ултразвук.вана е казал,че гумичките имали износване и имало в наша верига магазини. Обикаляхме да търсим ремонтен комплект гумички за тоз датчик високо налягане не намерихме,излезе само 1 о-пръстен най-отпред,малък,смениха го сложихме тръгна да върти,припали но не можа да ги нареди,подадох му ток същото. Дръпнах я запали и след обяд ше пробва с др. втора употреба,че новите били 300лв.и изкарвали 6 месеца. Ако се оправи с тоз ше е от него. Може би ако бяхме набавили вс.гумички и тефлоновия пръстен м/е да се оправи. Някой нема ли инфо от каде да набавим такъв рем.к-т да го купи и смени човека.

          Comment


          • #6
            здр.отново,в 1 магазин намерихме бошовски к-т,сменихме го,запали но трудно,после няколко пъти още пак трудно,не го изчиства,пак у магазина и там ни казаха да сложим и гарнитурата,която спестихме,по преценка на собственика на колата и заради тва,че няма да влиза навътре датчика. Като я сложи запали лесно но той загаси и после никак не запали,само на дърпане. Лошото е че в коплекта няма най-големия о-пръстен. И ми се струва трудното палене идва от него изтърва навън.

            Comment


            • #7
              Не я палете много с дърпане.
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #8
                Колега vin_d, не казваш откъде си, но в София има места, където могат да ти изработят по поръчка всякакви уплътнения. Излиза малко по-скъпо от готовите комплекти, но пък получаваш точно това, което ти трябва. Преди години имаше една такава работилница до надлез "Надежда".


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Има фирми които се занимават само с търговия на О- рингове и семеринги.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    от Търговище съм,аверчето си оправил проблема за сеа.
                    Намерил е 2ра ръка датчик,клапан ли е регулатор нз.но зела е да пали като по-рано. Тоз каде е до помпа В.Н. Дано да е за дълго. И аз не исках мн.на дърпане да я палим но само така се решаваше. Пък и на моя синхрок му е скъсан тампона на мотора и голяма си е неговата.

                    Аве РЕШЕНО С ДР.КЛАПАН. За мн.години,успехи и късмет.

                    Comment

                    Working...
                    X